Subject: Ööbiku ja 22160 Elva-Rannu tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 10:49:40 +0200

Tere

Saadan Teile Ööbiku ja 22160 Elva-Rannu tee katastriüksuse piiride
kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma
osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.